Łącznie na stronie: 53 godz 27 min
Ostanio widziany/a: 07.06.2014r. (03:13:17)
Dołączył/a: 11.05.2009r. (19:53:09)

Prace, które ostatnio skomentowano:
"Nikt nie będzie wiedział kim jestem..."
"Dziś już nikt nie słucha Bacha"
"Drzazgi"
"Czy człowiek mądry może być..."

Ostatnio skomentował/a:
"Dziś już nikt nie słucha Bacha"
"Szczęście z automatu"
"Zagrali kłamstwo"
""U stóp pomnika Hygiei""
"Ciosy Śmierci"
Najnowsze prace:
"Nikt nie będzie wiedział..." 22.09.2013
"Dziś już nikt nie słucha..." 18.09.2012
"Drzazgi" 23.06.2011
"Czy człowiek mądry może..." 22.12.2010

Najlepsze prace:
"Drzazgi" 23.06.2011
"Dziś już nikt nie słucha..." 18.09.2012
"Nikt nie będzie wiedział..." 22.09.2013
"Czy człowiek mądry może..." 22.12.2010

Zobacz WSZYSTKIE PRACE



31767
Użytkownik nie podał żadnych danych.
      
RangaUżytkownik
      
Napisanych prac:5
Średnia z ocen: 3.6
Komentarze:

- 65 otrzymanych do prac i 52 do profilu
- 83 napisanych do prac i 26 do profilu


KategoriaIlośćŚr. ocenaOcen
Wiersze 3 4.7 3
Publicystyka 1 3.0 1

Komentarze

1 2 3 4     

Pawlak Właściciel 04 02 2013 (21:43:18)
Duchy widzę! ;P

Pawlak Właściciel 26 04 2011 (08:58:59)
Dasz się skusić? ;)

antluka Użytkownik wpmt 14 04 2011 (18:58:47)
Witaj Decipo!! ;) Coś ostatnio nie widzę u Cb wierszy... Czyż już zrezygnowałaś z pisania? Chętnie przeczytałbym jakiś wiersz Twojego wykonu... Pozdrawiam! A.

AnonimowaFankaPoezji Użytkownik wpmt 08 04 2011 (21:22:57)
Udzielaj się, Decipo. Udzielaj.

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 21 03 2011 (20:29:49)
Zachowałaś się jak klasyczna idiotka, uwertura miała zapowiadać wstęp, czego? Doczytaj. Pozytywka nie jest tylko i wyłącznie dźwiękiem, ale w końcowej części wiersza wyjaśnia się, że to nie same brzmienie.

Zoso Użytkownik wpmt 20 03 2011 (18:09:07)
U welcome lady;)

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 17 03 2011 (20:53:31)
A mój obiecany !?

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 15 03 2011 (19:08:11)
Już Maria pierwsza oceniła i ktoś dodał : P

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 15 03 2011 (16:17:35)
To się doczekałaś mojego wiersza, będę wieczorem ;)

Totek Użytkownik wpmt 15 03 2011 (16:06:13)
Dziękuję za ocenę :) Pozdrawiam

antluka Użytkownik wpmt 07 03 2011 (22:54:25)
A, co do słowa tempa, a właściwie to tępa ;p tak napisała mi sama AFP, bo nie była pewna swojej interpretacji. To była odpowiedź na cytuję: "Chyba jestem tempa i nie wiem", coś zbliżonego. Broń Boże nie pisałem tego z inicjatywy, że każdy jest tempy, właś. tępy ;)

antluka Użytkownik wpmt 07 03 2011 (22:50:50)
widzę tu parę błędów w swoim komentarzu, po prostu piszę czasami szybko i nieuważnie... Tam powinno być wiersz* zamiast wierz... ;p

antluka Użytkownik wpmt 07 03 2011 (22:46:24)
Nie chciałem nikogo urazić, ale po prostu chciałbym otrzymywać komentarze właśnie z interpretacją odbiorcy, ponieważ subiektywne ocenianie pracy jest dla mnie dziwne, bo aby ocenić pracę trzeba się nad nią trochę zastanowić, bo dla niektórych pewne słowa są banalne, a dla innych mają ukryty sens i pewne znaczenie.. Nie chcę nikogo do siebie zrażać, oczywiście cieszy mnie fakt, że niektóre moje prace podobają się użytkownikom portalu, lecz ważna jest dla mnie wyłącznie interpretacja, bo ocena to ocena. Można ją wystawić tak po prostu, bo się podoba wiersz... Każdy autor ukrywa w wierszu rąbek tajemnicy i dla niektórych czasem jest ona trochę niezrozumiała... Każdy autor wie, co "schował" w swojej pracy i czasami bolą komentarze typu, w tym wierszu nie ma nic, banalne metafory, czy też niezrozumiałe sformułowania... A może nawet i te banalne rzeczy mają ukryty sens. No chyba, że już praca jest totalnie beznadziejna (tu również nie chcę nikogo obrazić), bo każdy pisarz i Ci wybitni również mają w swoim dorobku wiersze naprawdę tragiczne, nie mówię, że i ja czasami wolę, niektórych nie publikować, bo osobiście uważam, że mogą być niezrozumiałe, a niektóre celowo dodaję po to, aby zobaczyć opinię innych i po prostu ją ulepszyć... Ten portal jest naprawdę b. dobry, bo mam konta na wielu i szczerze powiem, że niektórzy na poezji nie znają się w ogóle, może nie tyle, co nic, ale ciągle próbują... Ja także próbuję, jak to zacytowałaś odnaleźć tego bakcyla. Lubię komentarze typu "dobre pióro", bo nawet sam napisałem wiersz o piórach (znaczenie metaforyczne oczywiście) mojego wiersza "Nad rzeką"... I napisałem ten komentarz AFP, bo napisała mi swoją interpretację, która pokryła się moim zamysłom i dlatego bardzo się z tego powodu ucieszyłem. Komentarz typu dobre pióro jest, jak najbardziej pozytywny, ale dla mnie jest on pusty. Chciałbym wiedzieć za, co mam to dobre pióro, co takiego czyni pisarza, że ma dobre pióro i co ujęło odbiorcę w wierszu. Wiadomo, że każdy się buntuje, jak widzi komentarz, że nikt nie widzi emocji, niczego tam nie ma, bo autor wie, co napisał i również wie, o co mu chodzi..., więc to podsuwa właśnie taką myśl, aby pisać bardziej zrozumiale, mniej ukrytych tajemnic, bo przeważnie moje wiersze to jedna wielka tajemnica i nie wiadomo, przynajmniej niektórzy, co mi po głowie chodzi i co chciałem ująć bądź przekazać przez wiersze. Dlatego każde komentarze, jakie otrzymuję są dla mnie niezmiernie cenne i ważne. Jak już wcześniej pisałem i się powtórzę najlepiej lubię komentarze z interpretacją, nie tylko pusty komentarz, też nikomu nie chcę zarzucać swoich interpretacji, bo to jest nie na miejscu, każdy interpretuję względem siebie... Przeprasza za tak wyczerpującą odpowiedź i cieszę się, że powoli zauważasz rozwój mojej pracy, ja osobiście proszę Cię o jak najbardziej szczere komentarze, czy jak mi wierz nie wyjdzie czy lub będzie wybitny, bo po prostu jest to dla mnie pewnego rodzaju budulec motywacyjny, zarówno krytyka, jak i pochwała. Teraz ja robię Ci monolog wypowiedzi ;) Pozdrawiam i życzę Tobie, jak i sobie owocnych prac (każdemu) ;P A.

AnonimowaFankaPoezji Użytkownik wpmt 07 03 2011 (18:25:24)
Hmm, wiem, jak to jest bać się tknąć jakiegoś wiersza <wydaje się nam, że nic z niego nie rozumiemy, że pisząc opinię, tylko się wygłupimy itd.>; sama miałam tak.. kiedyś xd Postanowiłam z tym walczyć, siedziałam nad pracą, dopóki nie odkryłam znaczenia każdego wyrazu.. Nigdy nie pomyślałam, że moje wiersze mogę być tak trudne, to dla mnie spory komplement ;) Twoja interpretacja była naprawdę fajna, nie dokładnie pokładała się z moim zamysłem, ale nic dziwnego: w końcu jesteśmy dwiema różnymi osobami, nie znamy się, a poezja jest elastyczna. Pozdrawiam:*

AnonimowaFankaPoezji Użytkownik wpmt 07 03 2011 (15:49:21)
Ach, i nie stykaj się. Redaktor też człowiek :D

AnonimowaFankaPoezji Użytkownik wpmt 07 03 2011 (15:48:56)
Tak, dzięki za ocenę;) Jeśli byłam wredna, to przepraszam, ostatnio po prostu coraz częściej zauważam, że ludzie nie posuwają się wzdłuż kolejki.. Mm, komentarz świetny, interpretacja na wysokim poziomie xd

AnonimowaFankaPoezji Użytkownik wpmt 06 03 2011 (15:29:44)
A. Z tym, że zapomniałam zmienić komentowaną pracę, tym razem był to 'Obcy' kogoś tam xd

AnonimowaFankaPoezji Użytkownik wpmt 06 03 2011 (15:28:59)
Ok, napiszę to samo, co już pisałam breloczkowi : ':( Komentowałaś pracę 'To' niejakiej Ibelli, pozostawiając moją, wczesną, smutną i samotną. Ona mówiła mi <xd>, że ma dość czekania w kolejce <pierwsza!>, że chce już wypłynąć - nawet jeśli to rejs do kosza. Typowe jest dla mnie 'grzanie ławy' na wuefie, nie ukrywam jednak, iż myślałam, że przynajmniej tutaj ludzie nie będą odkładać mnie na koniec.. Następnym razem może weź się za niego, jeśli wciąż będzie pierwszy <co jest wysoce prawdopodobne>, a Ty będziesz 'działać', ok? Nawet jeśli masz mnie zjechać, a, tak między nami mówiąc, wiem, że nie jest najlepszy' ;). Pozdrawiam, S.

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 06 03 2011 (14:37:06)
Słucham, ale ja z uczelni pisze :P

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 01 03 2011 (23:15:24)
Rada ta tyczy się wszystkich, coś ostatnio widzę, że zbyt często szafujecie tym terminem. To, że mnie nie widać nie znaczy, że nie czytam waszych komentarzy :D

jaszka Użytkownik wpmt 01 03 2011 (21:15:22)
czyli tak jak podejrzewałam moja dezorientacja wynika chyba z literówki każą / karzą. każą - od kazać, karzą - od karać, czyli błąd gramatyczny, niestety. chyba, że znów coś źle zrozumiałam.

antluka Użytkownik wpmt 28 02 2011 (22:12:29)
Zawsze znajdzie się chwilka na poezję ;) Właśnie eksperymentuję, chcę odnaleźć to w czym będzie mi najlepiej, że tak powiem. Za pośrednictwem czytelników, odbiorców poezji tego portalu. Jak już znajdę tę formę, treść przekazu, która spodoba się i zdobędzie uznanie wśród użytkowników, to będę doskonalił się w tym coraz bardziej. A na razie to szukam ;P

antluka Użytkownik wpmt 27 02 2011 (22:21:07)
Szkoda, że nie odczułaś przekazu tego wiersza. Może znasz te muzy, ale wygoogluj, jakich dziedzin sztuki są one patronkami. Dziękuję za komentarz, są dla mnie bardzo ważne. Postaram się w przyszłości nie robić takich błędów nie do zinterpretowania. Pozdrawiam! ;)

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 26 02 2011 (00:43:00)
Dominika! Udanego i przede wszystkim pozytywnie zakończonego okresu próbnego. Witam adeptkę w redakcji ! ;)

Maria di Rose 25 02 2011 (07:32:16)
Przepraszam, ale ja nic nie zmieniłam, bo nie wiedziałam na jakie słowo. Co to jest 'ycie'? Chciałabym to poprawić :) Cześć.

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 02 2011 (23:00:22)
Przede wszystkim to systematyczność, wiedzę wierzę że masz - no powiedzmy wystarczającą... Ale systematyczność jest kluczem, do odpowiedzialności.

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 02 2011 (22:53:25)
No cóż, to dobrze. Mam nadzieję, że dobrze przemyślałaś decyzję i znajdziesz czas by podołać nowym obowiązkom :)

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 02 2011 (22:48:21)
Znów, na mnie? :/ Co do kroćset :/

antluka Użytkownik wpmt 22 02 2011 (20:07:51)
Już masz pomysł na drugi wiersz ;) wena Cię nie opuszcza tylko jest cały czas z Tobą, musisz ją tylko złapać ;P Napisz teraz wiersz... podsunę Ci tytuł Zdążyć przed północą ..., reszta to Twoja robota :)

antluka Użytkownik wpmt 22 02 2011 (19:08:51)
A tak między nami cytuję Twoje słowa z mego komentarza: " Gdy tak z wami poetami rozmawiam czuję się coraz mniejsza", doskonały materiał na nowy wiersz ;) masz teraz wenę - pisz! ;)

antluka Użytkownik wpmt 22 02 2011 (19:06:28)
Poezja jest ponadczasowa, tylko chodzi tu o przynależność wiersza do konkretnej epoki. Za 100, 200 lat ten wiersz będzie nadal odpowiadający tym czasom, ale należący do epoki, która tworzy się teraz ;) Ponadczasowość wiersza nie mija ;p

antluka Użytkownik wpmt 22 02 2011 (18:35:45)
Otóż droga Decipo ;) Wiersz na czasie to wiersz, który opowiada o współczesnej problematyce, utożsamiany jest z obecną rzeczywistością, wiersz teraźniejszy, który poeta stwarza niniejszym wierszem nową epokę ;P to takie moje nowe pojęcie, które sam wymyśliłem... Pozdrawiam :)

Mozzie Użytkownik wpmt 22 02 2011 (18:15:09)
No to możesz dodać :) Możesz zaznaczyć w dedykacji, że poradziłaś się mnie, czy możesz dodać i wtedy nikt się nie przyczepi, mimo że nie ma kategorii. Bo to nie jest Twoja wina i wydaje mi się, że powinnam coś z tym zrobić.

Mozzie Użytkownik wpmt 22 02 2011 (18:12:05)
Tylko musisz wybrać chyba kategorię "Inne", bo takiej jeszcze nie ma w prozie.

Mozzie Użytkownik wpmt 22 02 2011 (18:09:41)
A w jakim języku chcesz dodać? Bo jeśli w angielskim to nie ma problemu :) <jestem w klasie dwujęzycznej>

Zapomniana-światu Użytkownik 27 01 2011 (22:36:05)
Nie sądzę, powstał już dość dawno i nie bardzo się z nim aktualnie utożsamiam :)

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 01 2011 (21:37:14)
Dobrze, obiecałem to słowa dotrzymam :)

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 01 2011 (21:18:37)
Pamiętaj jestem na zjeździe,

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 16 01 2011 (21:30:06)
:P

Uncross Użytkownik wpmt 14 01 2011 (21:26:31)
Jakby to skomentować, hm. Chciałbym się zaśmiać, ale niestety, nie znam na tyle dobrej onomatopei by odzwierciedliła moje rozbawienie. Powodzenia w pisaniu wierszy, na pewno będziesz dobrą matką. Matki też kochają przecież bezwarunkowo. Ach, nie obrażam Cię w tym momencie, to tylko skromny komplement, na skutek prezentacji Twoich poglądów.

Uncross Użytkownik wpmt 14 01 2011 (21:21:18)
Aha, zgodnie z tą teorią mam się podporządkowywać bezwarunkowo każdym pracom, nawet tym, które obrażają logikę, zasady funkcjonowania ludzkiego rozumu i przeczącym samym sobie?

Uncross Użytkownik wpmt 14 01 2011 (21:15:51)
Emocje takie jak ból i strach (choć nie wiem czy użyć tu bólu jako emocji czy czynnika fizycznego) są normalne dla ludzi, którzy znaleźli się w sytuacji ekstremalnej, niebezpiecznej dla życia, gdy zagrożone jest ich jakiekolwiek dobro. Użycie tych słów uważam za infantylne, mogłaś użyć nieco mnie banalnych, wyświechtanych zwrotów. Dalej. "Łzy wszechświata" - a co za przeproszeniem ma piernik do wiatraka? Od kiedy to na ludzi w jakikolwiek sposób wpływa wszechświat? Nie mówiąc już o jego "łzach". Szkoda, że nie napisałaś o aniołach lub mannie z nieba. Punkt kulminacyjny w tym, czym się kierowałem w ocenie wiersza. Na Boga, jakie "związać"? Cokolwiek miało to znaczyć, zupełnie nie pasuje do klimatu wiersza. Od kiedy to strach i ból idzie w parze z nieodpartą chęcią wiązania? Lub bycia związanym. W sytuacji gdy zbliża się coś nieuniknionego, ten tytułowy niepokój, który poraża ludzkie serca, bohaterowie bezimienni powinni czuć trwogę, albo jedni, albo drudzy. Nikogo nie trzeba wiązać, zginie pod natłokiem strachu, w burzy niepokoju. Dla mnie to burzy klimat, zupełnie. Masz moją odpowiedź - to wszystko czym kierowałem się w ocenie wiersza.

Uncross Użytkownik wpmt 14 01 2011 (21:02:26)
W jaki sposób Cię obrażam? Wyjaśnij mi to proszę, bardzo dokładnie, punkt po punkcie. Nie, okopy to parafraza, metafora tego, o co konkretnie mi chodzi. Twój wiersz nie przypadł mi do gustu za infantylność. Teraz Ty mnie uświadom, dlaczego nie mam prawa w ten sposób go ocenić. Ja też mogę powiedzieć, że moja praca jest wspaniała, a ludzie to idioci jej nie rozumiejący. Tylko ciekawe, co na tym zyskam.

Uncross Użytkownik wpmt 14 01 2011 (20:35:32)
Beznadziejny i ograniczony, och. Czego to człowiek dowiaduje się w internecie, aż strach pocztę otworzyć, licho jedno wie co tam może się czaić. Twoja dedykacja to mimowolnie droga, którą powinien podążać czytelnik, jeśli do tego opisujesz okopy czy inne zabawne anegdotki z życia żołnierskiego to nie możesz oczekiwać, by każdy zrozumiał to na Twoją modłę. Od kiedy to ja coś wymagam? Ja tylko oczekuję. Jeśli coś tych oczekiwań nie spełnia to wybacz moja droga, nie tędy droga by uciec tylnymi drzwiami, lub oknem, jak złodziej nocą. Jeśli tak bardzo nie znosisz krytyki, jak również Twój przyjaciel, to może załóżcie kółko wzajemnej adoracji, tam wszyscy będę śpiewać hymny pochwalne na cześć Was, i Waszych prac. Jeśli umieszczasz coś w internecie to pogódź się z możliwością, że trafisz na cynika lub kogoś, do kogo Twoja poezja nie trafia, choć ma zupełne prawo ją skomentować. Tak działa sieć. Dorośnij dziewczyno, życie bywa brutalne, a krytycy już to mają do siebie, że podzielają ową filozofię.

jazzu Użytkownik WPMT 26 12 2010 (23:36:36)
Heh luźno:D

Pawlak Właściciel 23 12 2010 (20:45:41)
Odezwij się do mnie proszę na gg ;)

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 12 2010 (21:27:07)
Dziękuję, a 30000 komentarz :P

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 12 2010 (17:00:33)
Podaj gg. Prześlę Ci "Kamień i szron" w pdf - zresztą to nie miejsce na rozmowy ;)

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 12 2010 (16:49:03)
Możesz poczytać moje prace, na pewno usłyszysz echo wymienionych przeze mnie twórców - chociażby w formie. Choć co do poezji lingwistycznej, często brnę w skrajną jej formę, czyli całościowe rozbicie morfologiczne leksemu. Aaa i co z oceną...!?

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 22 12 2010 (16:43:54)
Choć Miron Białoszewski utożsamiany jest z Nową Falą, nie jest on poety czysto eksperymentalnym z poezją lingwistyczną, ale moja rzetelność skłoniła mnie właśnie i w jego stronę. Lecz nie ukrywam, że wolę Krynickiego, Zagajewskiego czy Barańczaka...

Szpieg Don Pedro Użytkownik wpmt 20 12 2010 (19:44:31)
A ja bym z chęcią porozmawiał z osobą zaczytującą się w poezje Białoszewskiego.

m. r. vesper Użytkownik 17 05 2009 (23:01:50)
nie, jeszcze nie, ale miło to słyszeć xD


Musisz się zalogować aby móc pisać komentarze.

Znak Fabryka Słów Media Rodzina Iskry Purpose Akcent Jaguar W.A.B. Telbit Radwan Piąty Peron WSQN Replika E-tekst Piórem Feniksa Edupedia Audiobook Złote myśli

Statystyki: Wiersze: 9701 | Proza: 2330 | Publicystyka: 721 | Komentarze: 68305 | Użytkownicy: 12452
Online(16): 16 gości i 0 zarejestrowanych: